-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 21
New issue
Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.
By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.
Already on GitHub? Sign in to your account
Znaky měst #70
Comments
Note: Povolení potřebujeme i na python.cz |
To jo, ale z tama jsem chtěl znaky spíš vyhodit a přesunout Pyva na pyvec/python.cz#220. Sice pokud bychom se shodli na použití vlajek, možná bych je tam dal v podobě nějakých orientačních ikon. |
Můj názor je, že vlajky jsou nudné. |
Using these without approval is prohibited by law. See pyvec#70
Chcete-li někdo napsat žádost o povolení (než se k tomu dostanu já), dejte tady prosím vědět, ať to tam neposíláme dvakrát. |
Vzor:
|
Praha. Zkusím těm e-mailovým kontaktům [email protected] a [email protected] poslat e-mailem žádost, jestli to nebude stačit. |
Kontaktováno. Paní Janušová je mimo kancelář (automatická odpověď). Uvidíme, co paní Masopustová. |
BTW Add Olomouc „Barevné a výtvarné provedení znaku nelze měnit a je zakázáno jejich užívání způsobem, kterým by se projevovala neúcta k tomuto symbolu.“ takže na PYVO znak rovnou zapomeneme. |
Vaše podání ve věci „Užití znaku města Ostravy“ bylo doručeno 10.12.2017 14:45:02 na elektronickou adresu podatelny a zaregistrováno pod číslem SMO/517446/17. Podání bylo po kontrole všech náležitostí elektronickou podatelnou přijato k dalšímu zpracování. O způsobu či výsledku vyřízení podání Vás bude informovat přímo určený referent, do jehož kompetence Vaše podání přísluší. e-podatelna |
Děkuji Vám. Raději bychom použili znak města. Jinou variantu budeme řešit, jen pokud to bude nakonec potřeba. |
Olomouc: Dobrý den, vaši žádost tedy projedná RMO dne 18.12.2017. |
Z Olomouce mě poprosili, ať znak města nepoužíváme, dokud to rada neprojedná, a ať v žádném případě nemáme znak s písmeny PYVO. Dovolil jsem si tedy udělat bez review ASAP Aby nám to nezakázali kvůli tomu, že děláme blbosti. Pošlu PR, které tam dá místo toho logo pyva. |
Related to pyvec#241 pyvec/pyvo.cz#70
Related to pyvec#241 pyvec/pyvo.cz#70
Ha, díky! Beru zpět ten komentář pod commitem, změna přímo do |
Related to #241 pyvec/pyvo.cz#70
Paní Veselkové z PR oddělení Ostravy se užití znaku příliš nelíbí. Raději bychom měli využít logo, to ale využít nesmíme (hehe, Catch-22). Pro označení Ostravy tedy máme použít název města 🙄 Ze zprávy neplyne, že by rada toto nedoporučení projednala. Můžu tedy paní Veselkové poděkovat za její názor, kterého si vážíme, ale stejně ji požádat, aby (ne)souhlas projednala rada města. Názory? |
Já jsem to pochopil tak, že její názor vychází z praxe. Pokud jsi byl v
Ostravě, znak nepoužívají skoro vůbec kromě maximálně někde na fasádě
(takže to odpovídá) a to logo je tam fakt big deal a ty vykricniky
používají exkluzivně městské instituce nebo přímo městem zaštitované věci.
Nikdy jsem neviděl to logo použit kohokoliv jiného než přímo Ostravu a její
instituce, kromě Najbrta a jeho referencí, a znak vlastně už vůbec ne :-(
Nicméně ti nebudu bránit to zkoušet. Očividně není tak snadné v dnešní době
rozlišit česká města od sebe bez toho, aby tě sponzorovala...
…On Tue, 12 Dec 2017 at 09:23, Miro Hrončok ***@***.***> wrote:
Vážený pane Hrončoku,
heraldický znak města slouží primárně k slavnostním, oficiálním
příležitostem jako je udělování ocenění, podepisování významných smluv se
zahraničními partnery popřípadě se užívá v historických souvislostech, kde
užití loga není vhodné jako jsou knihy o dějinách a historii, staré mapy
apod. Souhlas s užitím heraldického znaku města vydává rada města. Ve Vašem
případě bohužel použití heraldického města nedoporučujeme.
Od roku 2008 používá město k prezentačním účelům logo města, k jehož
souhlasu je potřeba uzavřít s městem smlouvu o užití loga města. Smlouvu
lze uzavřít pouze za splnění těchto podmínek:
- Smlouva se uzavírá pouze ve vztahu ke konkrétní akci nebo projektu,
v rámci jehož propagace bude možno logo města použít
- Smlouva se uzavírá pouze na dobu určitou nezbytně nutno k propagaci
výše uvedeného projektu či akce
- Musí se jednat o akci nebo projekt, na kterém se podílí nějakým
způsobem i město samotné (udělením záštity primátora nebo resortního
náměstka primátora, popř. jinou formou spolupráce – smlouvy o dílo, o
zajištění různých služeb apod.)
Bohužel pro Vaše účely nepřipadá v úvahu ani jedna z uvedených variant. V
tomto případě doporučuji uvést pouze název města z loga bez vykřičníků.
S pozdravem
Renata Veselková
Magistrát města Ostravy
kancelář primátora
oddělení prezentace a vztahů k veřejnosti
...
Paní Veselkové z Ostravy se užití znaku příliš nelíbí. Raději bychom měli
využít logo, to ale využít nesmíme (hehe, Catch-22). *Pro označení
Ostravy tedy máme použít název města* 🙄 Ze zprávy neplyne, že by rada
toto nedoporučení projednala. Můžu tedy paní Veselkové poděkovat za její
názor, kterého si vážíme, ale stejně ji požádat, aby (ne)souhlas projednala
rada města.
Názory?
—
You are receiving this because you authored the thread.
Reply to this email directly, view it on GitHub
<#70 (comment)>, or mute
the thread
<https://github.com/notifications/unsubscribe-auth/AARTMej4dvJKxtIu6eKYpwljDkkASWLpks5s_jgVgaJpZM4Q5ZP8>
.
|
Možná bych s Ostravou chviku počkal, než se vyjádří některá ostatní města? |
Volala mi paní Kejmarová z Brna: žádost putuje přes několik různých míst, často to může trvat i měsíc. Pošle mi odkaz na formulář, který mám vyplnit a poslat zpět. (EDIT: tak jsem učinil) |
Trnu, jestli pošlou vektor :D (edit: ano) |
Related to pyvec#70 Use approved by the Olomouc City Council (Rada Města Olomouce) 18.12.2017. Shall be published soon at: http://www.olomouc.eu/administrace/repository/gallery/articles/20_/20691/107-rmo-20171218-usneseni.cs.pdf (The URL is reverse engineered, still gives 404 ATM.)
Nechám to na příští rok a s @martinbilek podáme lejstro. |
Ok... Když bys to připravil do nějakého dokumentu, tak není problém abych
to vytisknul, podepsal a hodil do pošty...
2017-12-21 14:57 GMT+01:00 Miro Hrončok <[email protected]>:
… Vážený pane Hrončoku,
v reakci na Vaši níže uvedenou žádost o udělení souhlasu s užitím malého
znaku hl. m. Prahy sděluji následující. Užití znaku hl. m. Prahy je možné
pouze se souhlasem Rady hlavního města Prahy (§ 15 odst. 3 zákona č.
131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění, a § 3 a 4 obecně
závazné vyhlášky č. 21/2004 Sb. hl. m. Prahy, o znaku a vlajce hlavního
města Prahy a jejich užívání). *Připravit materiál pro projednání v Radě
HMP však můžeme pouze na základě žádosti opatřené podpisem žadatele.*
Je-li podávána elektronicky, musí být opatřená uznávaným elektronickým
podpisem žadatele. Nevlastní-li žadatel elektronicky uznávaný podpis, je
třeba zaslat písemnou žádost opatřenou jeho vlastnoručním podpisem
prostřednictvím poštovní přepravy.
V daném případě z podkladů vyplývá, že *internetové stránky spravuje
spolek Pyvec, o.s*. Žádost o souhlas s užitím znaku by tedy měla být
podána, respektive podepsána, *osobou oprávněnou jednat jeho jménem*. V
žádosti je třeba uvést identifikační údaje spolku a kde a jakým způsobem
přesně bude znak užit. Pokud bude v žádosti například uvedeno, že bude znak
užit pouze na internetové stránce https://pyvo.cz/, nikde jinde se pak
nemůže objevit. K žádosti je vhodné připojit ukázku užití znaku, kterou
jste již v příloze zaslal. V žádosti je dále vhodné uvést podrobnější
informace o setkáních programátorů a o činnosti spolku.
Odbor živnostenský a občanskosprávní Magistrátu hlavního města Prahy po
obdržení úplné žádosti zpracuje materiál, na jehož základě může Rada hl. m.
Prahy souhlas udělit. O výsledku projednání v Radě hl. m. Prahy žadatele
následně písemně vyrozumíme.
Nechám to na příští rok a s @martinbilek <https://github.com/martinbilek>
podáme lejstro.
—
You are receiving this because you were mentioned.
Reply to this email directly, view it on GitHub
<#70 (comment)>, or mute
the thread
<https://github.com/notifications/unsubscribe-auth/AAwq0E5CXsn4cyRuFR2GS87Q_zBfJbAoks5tCmOtgaJpZM4Q5ZP8>
.
|
Ono tak dlouho na něco kašlu, až se to stane samo:
|
Use approved by the Brno City Council (Rada města Brna) 13.2.2018. Meeting R7/157. Should be available at [1] soon. Used SVGs from before, except I've changed the red colour according to the PDF they've e-mailed me. Their vector is ugly (non smooth curves). See pyvec#70 (comment) [1]: https://www.brno.cz/sprava-mesta/dokumenty-mesta/zapisy-z-rady-mesta-brna/
buenaaaa! |
Do Liberce už jste žádost posílali? |
Ne. A ještě je třeba písemná Praha. |
Upravil jsem stav v prvním příspěvku. |
A napíšete nebo se mám angažovat? |
Angažuj. |
Ok, už se angažuju. |
@milazajicek Posílals něco někam? |
Odeslán email na Martina Bílka s textem Žádosti na Prahu a prosbou o jeho doručení na Magistrát hl.m. Prahy. |
Díky. Můžeš ten text v rámci transparentnosti dát prosím i sem? |
Ahoj, musí ho doručit předseda nebo muže kdokoliv z výboru Pyvce?
…On Wed, 16 Oct 2019 at 14:18, Miro Hrončok ***@***.***> wrote:
Díky. Můžeš ten text v rámci transparentnosti dát prosím i sem?
—
You are receiving this because you authored the thread.
Reply to this email directly, view it on GitHub
<#70?email_source=notifications&email_token=AACFGMKK5P3JUVUI6ESUP73QO4BCXA5CNFSM4EHFSP6KYY3PNVWWK3TUL52HS4DFVREXG43VMVBW63LNMVXHJKTDN5WW2ZLOORPWSZGOEBMIK2I#issuecomment-542672233>,
or unsubscribe
<https://github.com/notifications/unsubscribe-auth/AACFGMLJPXOO3Q7CB2W4EHDQO4BCXANCNFSM4EHFSP6A>
.
|
Bohužel odpovědná osoba. A myslím že bychom chtěli erb ne to co
vydávají za "moderní" logo města teď.
Vážený pane Zajíčku,
použití znaku města Liberce schvaluje rada města na základě žádosti
doplněné o příslušné dokumenty, které tvoří přílohu žádost (najdete ve
formuláři dole).
Odkaz na formulář žádosti je zde:
http://www.liberec.cz/cz/obcan/co-delat-kdyz/chci-pouzit-znak-logo-mesta/
Vyplněnou žádost zašlete prosím na můj e-mail:
[email protected]. Požadavek bude zpracován a
předán k posouzení radě města v nejbližším možném termínu, o výsledku
Vás budu informovat.
Děkuji Vám za spolupráci a přeji hezký den.
M. Charyparová
…On Wed, Oct 16, 2019 at 6:27 PM Honza Javorek ***@***.***> wrote:
Ahoj, musí ho doručit předseda nebo muže kdokoliv z výboru Pyvce?
On Wed, 16 Oct 2019 at 14:18, Miro Hrončok ***@***.***> wrote:
> Díky. Můžeš ten text v rámci transparentnosti dát prosím i sem?
>
> —
> You are receiving this because you authored the thread.
> Reply to this email directly, view it on GitHub
> <#70?email_source=notifications&email_token=AACFGMKK5P3JUVUI6ESUP73QO4BCXA5CNFSM4EHFSP6KYY3PNVWWK3TUL52HS4DFVREXG43VMVBW63LNMVXHJKTDN5WW2ZLOORPWSZGOEBMIK2I#issuecomment-542672233>,
> or unsubscribe
> <https://github.com/notifications/unsubscribe-auth/AACFGMLJPXOO3Q7CB2W4EHDQO4BCXANCNFSM4EHFSP6A>
> .
>
—
You are receiving this because you were mentioned.
Reply to this email directly, view it on GitHub, or unsubscribe.
|
Je třeba jim v patřičné řeči odpovědět: máme na mysli malý znak hl. m. Prahy |
Je mi to líto, ale přes Python logo se nesmí takhle překrýt. https://www.python.org/psf/trademarks/ |
Podle zákona je sice znak města vyloučen z autorského zákona, ale (dle zák. č. 128/2000 Sb § 34a písm. c) je potřeba jakékoliv užití znaku města nechat schválit radou města nebo někým, kdo je za to dle místní vyhlášky zodpovědný. Užití bez schválení lze trestat i pokutou jako přestupek proti vyhlášce, ale většinou se to, dle internetu a všemožných zpráv, neřeší. Jsou to velice vyjímečné případy v náhodných obcích. Pokud někdo užije znak bez povolení, většinou se to ignoruje. Pokud by to městu vadilo, napsalo by, že mu to vadí.
Zatím máme písemné povolení užít znak města Plzně na pyvo.cz tak, aby označoval výhradně město Plzeň:
U ostatních měst povolení zatím nemáme (v době psaní tohoto textu).
Aktuální stav:
Fun fact: Vlajky měst jsou nejen vyňaty z autorského zákona, ale navíc jejich použití nelze nijak omezovat a není potřeba k jejich použití žádný souhlas nikoho. A co se týče kreslířských dovedností @hroncok, vlajky jsou taky o dost jednodušší, většinou jen nějaké pruhy nebo čtverečky 😄
Pro představu, s erby měst vypadá mapa, přehled a kalendář takhle krásně a přehledně:
The text was updated successfully, but these errors were encountered: